SEO

Ефективність сайту залежить від правильного підходу до аналізу бізнесу, підборі виду сайту, визначенні цільової аудиторії, пошуку постачальників.

Перед тим як почати створення сайту вам необхідно визначитися, яким методом ви збираєтеся монетизувати трафік прийшов на ваш сайт, який тип сайту створювати під обрану діяльність і чи можна взагалі заробити гроші на тому, чим ви хочете зайнятися.

ТОП 5 цінних порад, дотримуючись яких, ви не прогорите на обраному виді діяльності:
Проаналізуйте кількість запитів по вашому виду діяльності, які люди набирають в мережі Інтернет за місяць. Якщо їх мізерно мало, можливо, не варто і пробувати, хіба що, Ви продаєте дуже дорогий і маржинальний продукт і тільки 1 продаж може забезпечити вас щасливим життям, наприклад, на 1 рік. Безкоштовно запити можна зібрати на Yandex Wordstat і планувальнику ключових слів від Google;
Оцініть Комерційний фактор запитів. Якщо ви хочете почати продавати будь-якої товарів або послугу, в першу чергу дивіться скільки запитів з приставками» купити»,» замовити»,» ціна»,» вартість»,»прайс». Саме ці слова є найбільшим комерційним показником;
Врахуйте можливість сезонності вашого бізнесу. Якщо ви хочете почати отримувати постійний дохід, вам необхідно вибрати нішу, яка користується популярністю в будь-яку пору року. Інакше взимку або влітку ви можете залишитися без роботи. Оцінити Популярність ніші від пори року вам допоможе сервіс Google Trends і Яндекс Директ;
Оцініть чистий прибуток з одного продажу. Наприклад, ви можете продавати дуже дорогий товар, але в підсумку отримувати копійки чистого прибутку, так як основна сума йде на закупівлю самої товарної одиниці. Або ж навпаки, на невеликій вартості товару або послуги ви будете отримувати хороший чистий прибуток, але через відсутність попиту в Інтернеті ви не зможете досягти бажаного заробітку. Тому шукайте і аналізуйте для себе оптимальний варіант;
Необхідно враховувати при створенні сайту конкуренцію в Інтернеті. У деяких нішах (наприклад, євровікна) неймовірно висока конкуренція. Ви можете вкласти гроші, але так і не встигнути нічого заробити, витративши всі гроші на рекламу і не взявши навіть одного замовлення. Розраховуйте свої фінансові можливості перед початком «гри».