Високі темпи розвитку ринку контекстної реклами значно збільшують ціни за кожен клік і перехід. Ефективною альтернативою контексту досить давно стала тізерна реклама. Що таке тізерна мережу? Це так би мовити біржа, на якій можна купити, обміняти або продати тизерний трафік або іншими словами, це сукупність сайтів з різних тематик, які отримують прибуток від розміщення реклами на своїх сторінках.

Тізерна реклама — це рекламне оголошення, яке складається з тексту та картинки. Основне завдання тізерній реклами — це інтрига, яка викликає бажання перейти на сайт рекламодавця. что такое тизерная реклама, це реклама заснована на цікавості людини, вона не розкриває всіх властивостей рекламованого продукту і залишає частину інформації в таємниці від споживача. Інтригуючий заголовок, оригінальна картинка, не просто розбурхують інтерес, а й викликають бажання негайно розгадати секрет реклами. Метою такої реклами є — приведення користувача на сайт рекламодавця.

Сьогодні інструменти інтернет-реклами дозволяють виділити потенційних споживачів і сегменти цільової аудиторії із загальної маси користувачів, створити інтерес навколо реклами та підвищити її ефективність. Цей механізм або процес виділення потрібної цільової аудиторії називається націлених.

Способи поділу споживачів на окремі сегменти за різними ознаками і характеристиками — це і є види таргетингу.

(Visited 1 times, 1 visits today)